Äntligen

Äntligen är jag klar med alla övningar i naturkunskapen. Slutade vid 12.15 men satt kvar några minuter för att verkligen göra klart alla uppgifter. Har varit o handlat, suttit en del vid datan o kollat TV och hämtat kläder från tvättstugan idag.
Ikväll däremot, då ska jag kolla på NFC (basketturnering), en eller två matcher.. Har inte riktigt bestämt mig än, i första matchen spelar Charlie, Chrisse och Noffens lag, de möter Johans distriktslag, tyvärr ska Johan stå över denna match eftersom de är 15 spelare i laget.
Kanske stannar i hallen och ser nån match mer efter det, men det är inte säkert.. Hoppas nu på att vädret håller så man slipper bli genomblöt.


Återkommer när jag kommer tillbaka.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0