Dagens musik

Tjenare allihopa!

Idag har varit en något jobbig dag.. Till och börja med fick jag på min spansklektion reda på att provet som jag ska göra nästa vecka är på hela A-kursen vi haft under året. Det provet avgör mitt betyg om jag hamnar på ett VG eller MVG. Svenskprovet som vi hade efter spanskan var ju inte mkt roligare, det är nästan frågan om inte detta blir mitt första IG någonsin... Så illa gick det. Men seriöst, hela vår A-kurs i svenskan har handlat om litteraturen under olika tidsperioden genom historien. Lite variation vore kul, man somnar ju på lektionerna.. Blir inte förvånad om halva klassen får IG på detta prov.. Men nog om skolan, det är ändå sommarlov snart och då är bekymrerna över för ett tag iaf.

Efter skolan tog jag mig en mkt välbehövlig powernap och sedan stapplade jag ned till träningen. Träningen var rätt kul för vi lirade bara 5-5 hela träningen eftersom Dennis (vår tränare) inte närvarade.

Idag har ju som sagt varit en sådär dag.. Men tipset för att klara av sådana dagar är att lyssna på riktigt bra musik, så jag tänkte börja med att vissa dagar utse Dagens låt..

Dagens låt idag är: "Rap Life" med Solano
För alla er som inte vet så är min vän, granne och lagkamrat Adrian Thorängen huvudpersonen i musikvideon, han är den lilla söta vita 10-åringen som springer omkring och gömmer sig för sin morsa.



Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0