Gymmet strax

08.30 väntar Hannu på oss i gymmet.. Känns helt okej inför passet ändå, så det är bra iaf.
Efter gympasset måste jag skynda mig till Dennis kontor för utvecklingssamtal med honom där han fyller rollen både som mentor/klassföreståndare och tränare för mig.

Resten av dagen vet jag inte riktigt hur den artar sig, har fått för mig att vi inte har någon engelska eller svenska idag, vilket i så fall innebär att skoldagen slutar vid 12, hoppas på det.
Brännboll är också planerat, med både vårt lag och dessutom sanda wildcats (tjejerna). Enligt väderrapporterna så ska till och med vädergudarna vara snälla mot oss.. Men vi får se hur det blir med det, fast det blir nog kul i vilket fall. Kläder för väder heter det väl.


Markus är sjukt taggad inför styrketräningen.


Johan är lite mer avslappnad och bjussar på ett leende.


Återkommer senare idag

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0