Oväntat besök

Denna söndag började som vilken annan söndag som helst, gick ner o åt min frukost efter att ha kollat senaste resultaten från NBAs slutspel. Därefter bestämde jag mig för att för en gångs skull ta tag i mitt rum och göra en ordentlig städning vilket verkligen behövdes. När jag är mitt uppe i att plocka saker, borsta tänderna och lyssna på musik så ringer far min. Tydligen så väntar han och mamma utanför elevboendet majstången där jag bor..
De har nämligen sprungit göteborgsvarvet och passade på vägen hem på att stanna till här i huskvarna och lämna mat så jag klarar mig ett helt krig känns det som..
Besöket var väldigt välkommet och nu känns det verkligen som att sommaren och allt vad den innebär är nära faktiskt. SKÖNT!

Under resten av dagen blir det nog ett kärt besök på gymmet, avsluta städningen av mitt rum och kolla på nån film förmodligen.

Återkommer nog senare ikväll

Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: V.A

Bra blogg Erik gubben, fortsätt så här... jätte intressant att få höra om vad du göra därborta i Jönköping.

2010-05-23 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0