Skön dag

Riktigt skön dag har det varit! Började med en välbehövlig sovmorgon och därefter kollade som sagt jag, Jesper och Adrian på Phoenix-Lakers. I skolan serverades det lunch och inte vilken lunch som helst utan en trerätters lunch med både förrätt och glass som dessert vilket uppskattades mkt.

Har idag sett till att få en hel del uppgifter i naturkunskapen klara och inlämnade på fronter (vår skolas hemsida).

Nästan hela eftermiddagen och kvällen spenderades i hallen och gymmet. Träningen började 16.30 men passade på att träna lite extra så var där vid 15.20, efter träningen så drog jag till gymmet o lyfte lite skrot på egen hand.

Dagens plus: Phoenix slog Los Angeles Lakers och utjämnade till 2-2 i matcher.

Dagens minus: Kommer inte på något..

Nu till dagens hetaste tips..
En serie som inte har gått obemärkt förbi för någon och som jag tkr är utan tvekan en av de bästa humorserierna just nu är family guy..
Min vän Chrisse sa åt mig att börja kolla, men jag var tveksam och tyckte serien var överskattad och inte särskilt rolig.. MEN, jag hade fel och tänk vilken tur det var att jag äntligen fick upp ögonen för denna geniala serien.

TACK Chrisse!







Detta är då Christoffer Henriks


Här är Adrian, han håller på Lakers så han har varit lite sur efter förlusten men har nog kommit över det nu.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0