The Last Song

Hemkommen från beachvolleyn, sandig, utmattad och trött.. Då kommer Elin o frågar om jag, mackan, Adrian och Johan vill följa med henne, Marie och Sofie för att kolla på bio. Efter lite tvek så bestämde vi oss dock för att ge den en chans och begav oss ned mot sandagymnasiets busshållplats för att ta 1ans buss mot juneporten.

Efter att vi konstaterat att vi tre var de enda(!) killarna i hela salongen så började filmen som till en början var riktigt seg men tog sig mer mot slutet och sammantaget var det en helt okej film. Titeln var som min rubrik: The Last Song.
Den får 3 av 5 pizzor.

Nu sitter jag på majstången och alla har ätit upp sina egenlagade måltider. Dock så lyser Filips frånvaro väldigt klart... Var är du???

Nu vet inte någon riktigt vad som händer, men jag hoppas att kvällen artar sig på ett bra sätt.

Ta hand om er!


Här har vi Johan och Mackan i sina bästa dagar

Kommentarer
Postat av: Sunell

skönaste bror;)

2010-05-22 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0