Undefeated

Som väntat så gick vi i Laktosänglarna obesegrade genom volleybollturneringen i skolan! :) Vann finalen med 8 bollar.
Priset var en värdecheck på 100 kr hos intersport var. Ganska välbehövligt faktiskt..
Innan volleybollen så hade vi ju haft nationella prov i matematik som till en början höll på att gå riktigt dåligt..
Provet började kl 08.00 men av någon anledning så vaknar jag av att Lovisa knackar på hos Therese och ser då att klockan är 07.50. Då var det bara att springa ner, ta två mackor och sen hoppas på det bästa vid provet. Men mot alla odds så gick provet faktiskt riktigt bra, tyckte egentligen inte att något var särskilt svårt, så det var verkligen skönt :)

För övrigt har jag också hunnit med ett gympass idag också..

Jag vill nu också uppmärksamma Elin Gustavsson, hon är en riktigt bra vän som sprider mycket värme med sina hjärtliga kramar :) Sånt uppskattas Elin!

Ikväll ser det ut att gå lugnt till, TV-tittande på majstången verkar vara det hetaste alternativet för tillfället.. Men nu ska jag laga mig nå god mat och vara social med de andra här på elevboendet

Peace

Här har vi då Elin i egen hög person :)

Kommentarer
Postat av: eeeeelin

:D:D

2010-05-21 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0