Väder..

Sjukt jobbigt med ösregn och att man vet att det förmodligen blir åska imorgon.. Precis vad man vill ha nu när det börjar bli sommar...

Rullstolsbasketen idag var helt okej, lärde mig en hel del nya grejer fast själva spelet var lite långtråkigt så det blev inte så mycket försvarsspel från min sida, mest att vänta vid motståndarnas korg.
Efter rullstolsbasketen kom vi i Laktosänglarna (ja, vårt lag heter så) på att vi måste träna inför morgondagens volleybollturnering så vi tog första bästa volleyboll och begav oss ut mot skolans egen beachvolleyplan o lirade litegrann. Det är faktiskt rätt nice med volleyboll fast man har så sjukt dålig timeing ibland, men det lär väl gå bra imorgon och allt annat än obesegrade ser vi som ett misslyckande.

Just ja, innan volleybollturneringen är det ju nationella prov i matematik, men det är av mindre betydelse...

Men hur som helst så tjänar jag på att få en god natts sömn nu, så sov gott med allihopa och ta hand om er.

Jag vill också skänka varma tankar åt min granne Therese Enenge som glömde sina fönster öppna då det ösregnade och fann sin säng och sin matta genomblöta.. Hoppas det löser sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0